Assalamualaikum...



Tuesday, November 30, 2010

Aku geram sangat!

semalam aku tak boleh nak update blog sebab tak boleh bukak firefox! ahhh!!! geram siot! aduss...aku tunggu punya la lama... tapi habuk pun tak dak.
tu kisah semalam...aku nak cerita pasal hari ni pulak.
pagi-pagi tadi lepas bangun tido dalam pukul 8( aku solat subuh tido balik) aku dikerah untuk taruk tanah dalam pasu bunga.aku tak suka la tanam menanam ni...tak minat...tapi demi mamadaku yang tercinta...aku sanggup...huhu...adalah dalam sepuluh buah pasu aku taruk tanah...letih! kesian aku.
pastu waktu petang pulak... untuk kali kedua aku naik motor bergear...hahaha...abah aku keluar aku pun naik tocang la..bukan selalu...aku selalu naik motor skuter je...(pasola...tau motor tu?)...lambat pulak tu...aku tukar angin la pulak...
aku pergi library...dalam perjalanan tu...mak oiii...hujan turun dengan lebatnya...haisshhh..apala nasib...aku redah jugak la...dalam hati berdoa aku tak langgar orang...kes naya tu...
papa pun...aku harap la sangat BB aku tak buat hal...dan aku dah dapat tangkap sindrom-simdrom laptop aku pun mula pandai bagi masalah kat aku...kerja nak menyusahkan hidup aku..aku belai korang macam aku jaga diri aku...macam ni pulak korang balas...kejam!!! hahaha...aku cakap dengan BB dan laptop...macam tak sihat je aku nie...agak tension..sebab bulan nie result nak keluar!!!ahaksss...

No comments:

Post a Comment