Assalamualaikum...



Sunday, November 21, 2010

Alahai... Celcom Brondband!

setelah berblog walking ke blog-blog yang terpilih akhirnya aku singgah ke  sebuah blog yang agak mengusik hati aku.nak tahu blog apa?maaf la...aku tak boleh nak kongsi link blog tersebut.( penulis nie kedekut larh!) hahaha. lantak aku la. hak aku okey! aku harap penulis blog tadi tu bersabar dengan dugaannya.takziah dan tahniah. tahziah kerana di timpa dugaan yang berat dan tahniah kerana menjadi insan yang dipilih oleh Illahi untuk menjadi insan yang ditimpa musibah disamping kejayaan yang ditempa oleh penulis blog tersebut dalam peperiksaan.ada hikmat di sebalik dugaan itu kan? syukur...alhamdulillah!

itu hanyalah mukadimah semata-mata...hehehe...

(oiiiittt!!! penulis...apa kaitan dengan tajuk di atas?) hahaha. sudah lari tajuk rupanya. dalam aku dok baca-baca blog tersebut aku pun dengan rajinnya pergi ke shoutbox blog tersebut dan menghantar ucapan takziah kepada pemilik blog. alahai...lembapnya! entah kenapa dua tiga menjak nie line jadi lembap sangat? haisshhh!! berangin satu badan bila slow giler brondband nie loading kalah siput berjalan. siput jalan lagi laju tau! nak kata aku tak bayar...aku bayar la beb! jadi...puaskanlah hati pengguna yang setia macam aku nie.walaupun bukan duit aku tapi duit abah aku yang bayar...tak kira la...slow tetap slow! dan kadang-kadang tu( sebenarnya selalu la jugak!hehe) bayar lewat tapi bukan sengaja....apa-apa pun...aku sekarang memang tak puas hati dengan celcom BB...

^_^ harap-harap lepas nie line laju macam biasa....amin!

No comments:

Post a Comment