Assalamualaikum...



Sunday, November 21, 2010

Baby yang cute

fuh! letih giler hari nie. sebab aku tak tido petang. aku pergi melawat baby tadi.hihi...comel...cute miut!tapi apa yang tak bestnya waktu aku pergi melawat baby tu...dia tido! adusss...geram!geram!geram! bertambah-tambah geram lagi bila aku kacau baby nie tido tapi dia buat derk je.tak terjaga pun.lagi nyeyak tidonya adalah!aku nie pulun dok cubit-cubit pipi gebu+lembut dia tu...tapi baby tu tak jaga jugak.aku main-main dengan kaki kecik dia yang cute tu tapi tak jaga jugak!haissshhh baby...nasib baik ko cute! nama baby nie muhammad afiq...sedap tak?hehe...

si mama baby nie cakap baby dia memang tido siang dan berjaga malam. aikkk??? huhu..nasib badan...time kita tido dia berjaga. maklum la siang tido malam berjaga...macam burung hantu!hahaha...( penulis mengumpat baby yang tak tahu apa-apa pulak! ooopppsss!)

tercabar emosi bila dapat baby yang berperangai macam nie.macam mana nak tido kalau baby berjaga. baby nak jadi body guard ke? hahaha.yang tu aku tak tahu la...tak sempat nak tanya mama si baby...hihihi...



^_^ bila penulis nak cerita kenapa tak angkat call sepupu?

No comments:

Post a Comment