Assalamualaikum...



Tuesday, November 23, 2010

Bestnya hari nie

apa yang mengembirakan sangat hari nie? hahaha. aku pergi main bowling...best...kat giant.abah aku hantar kat sana dan abah dan mama aku pergi ke destinasi dia oarang.ada hal sikit.dalam pukul 3 kami sampai giant dan parents aku datang ambik pukul 6.30 lebih kurang.aku pergi dengan angah dan adik aku yang bongsu.mula-mula kami pergi main bowling. 3 games 2 orang harganya RM19.okey la jugak kan harganya?adik aku yang bongsu tu tak main pun.duduk tengok je.kecik lagi.baru umo 5 tahun.nak angkat bola pun tak larat tambah lagi dia batuk-batuk.tapi yang lawak sangat bila jiran sebelah aku nie.lelaki.kelakar giler.hahaha.aku tak tau nak nak cerita macam mana.walaupun aku tak kenal dia orang tapi dia orang memang best.sporting dan happy go lucky!walaupun aku dan jiran sebelah tak bercakap langsung!

lepas main bowling aku dan adik-adik aku pergi main kereta pulak.aku terlupa la apa nama mainan tu.best giler.tapi kali nie aku pulak yang tengok.segan nak main sama.hahaha.lepas main kereta tu...aku ajak dia orang pergi minum.jumpa lagi dengan jiran aku kat masa main bowling tu.dia orang pun minum jugak.aku buat derk je sebab dia orang pun tak tego kan.aku memang takkan cakap dengan orang yang aku tak kenal apatah lagi bila orang tak tego aku dulu.segan!


aku masuk kedai buku.aku cari-cari la novel Hlovate.arghhhh!!!!novel aku ada beb! excited gilerrr!!!time aku tak bawak duit sendiri baru ada.last-last aku beli jugak!aku tak peduli.aku guna la duit yang abah aku bagi tu.aku beli novel tajuk 'Versus'.aku plan nak beli novel tajuk 'aA+bB' tapi aku ambik novel 'Versus' dulu.nanti aku ada peluang dan 'jodoh yang panjang' aku beli novel 'aA+bB' pulak.doakan aku boleh beli novel tu okey.aku bukannya apa...dah jatuh cinta pandang pertama kat Hlovate punya nukilan!cinta pandang pertama kan susah untuj dilupakan! betul ke? aku pun tak tahu...ahaksss...

No comments:

Post a Comment