Assalamualaikum...



Thursday, November 25, 2010

Bila jumpa kekawan lama

terkejut habis...excited sebenarnya...tengok kawan lama online.best.bila jumpa dengan orang yang kita selalu gado-gado...rasanya macam kenangan tu sweet sangat.hmm..aku dah mula nak memutarkan kenangan lalu.huhu.giler.tak sangka.tapi kawan aku nie...hadi..dah berubah la pulak.pendiam je.bila aku tanya katanya tak de modal.dulu pun x de modal jugak nak cakap tapi cari jugak modal nak sakitkan hati aku.maklum la...sekarang nie sume orang fb je.mana ada orang layan ym.aku terasa ke?sikit-sikit.ada jugak la.aku memang tak de fb.aku malas nak buat.aku pernah buat fb untuk adik aku je.tak la best sangat.macam ms ..tagged..fs la jugak..

hmm...aku bosan jugak sorang-sorang nie.kawan aku eqmal ntah hilang mana.ym off je sentiasa.ntah-ntah dia dah remove ym aku tanpa sebab.arghh!sewel larh..orang selalu tanya aku..kenapa tak buat fb...takkan aku nak cakap sebab fb tu yahudi punya dan melalaikan?memang la tu yang sebenarnya.dan sebab yang lain sebab aku malas.aku tak suka.kenapa la tak cuba fahami aku?

memang orang sekarang gila fb.aku pun tak tau kenapa.apa yang best sangat?hmm...rasa lega pulak bila tulis apa yang aku rasa kat sini.ye la..aku bukannya ada sesiapa..maksud aku kakak atau abang...nak cerita masalah aku...aku anak sulung...ahakss..

No comments:

Post a Comment