Assalamualaikum...



Friday, November 19, 2010

Cuti sekolah yang membosankan?

tahun depan aku tingkatan empat.jadi aku tengah tunggu result keluar.agak-agak la tahun depan aku ambil kelas aliran apa erk? ntah la.malas nak fikir lagi. yang penting enjoy sebab aku kan dah merdeka.honeymood ok.aku plan 28.11.2010 aku nak pergi KL. tapi aku hanya merancang tapi DIA yang menetukan.plan aku hancur lalu menjadi debu-debu yang berterbangan keluar melalui tingkap bilikku.(haish penulis nie...bersastera pulak!)

keputusan mendotori oleh ketua keluarga menyekat segala angan-angan. tahu siapa? lu pikir la sendiri.haha.tapi aku memang berat hati nak pergi KL pun.tau pulak kenapa.mula beria-ria pastu...ntah la...ada apa-apa yang aku tak suka kot kalau aku pergi jugak.jadi pasrah je la.jangan melawan takdir ok.

kalau ada buku teks boleh jugak aku tengok-tengok...belek-belek...( hey penulis...baru nak teringat kat buku teks erk? dulu nak pandang buku teks pun x nak kan?) hahaha.betul..betul...betul...sekarang rindu pulak nak belajar. aku sekarang tengah plan apa rancangan cuti sekolah nie...setakat yang ada dalam kepala aku..hmm..

  • nak improve english(boleh ke?)
  • nak pergi main bowling
  • nak honeymoon puas-puas
  • nak pergi jalan-jalan
  • nak call sepupu aku...untuk cakap sorry sebab tak pernah pun angkat call dia.(nak tahu kenapa? nanti aku cerita.)
  • nak belajar buat sticker

itu aje kot.








No comments:

Post a Comment