Assalamualaikum...



Wednesday, November 24, 2010

Huh!love at first sight!

giler...aku tunggu berjam-jam untuk loading.giler lambat.nasib baik mood aku baik.lepas aku balut novel 'Versus' aku aku pun bukak la...reading lorh.my hobby.hehehe.di samping penulisnya Hlovate...perrggghhh.kacau.aku suka dia.dia tulis ikut apa yang dia rasa.bukan jiwang-jiwang karat plus berlian dan intan permata macam penulis lain sampai aku rasa nak termuntah.sangat sederhana penulisannya.

tak la berat sangat stail yang dia tulis tu.santai beb!jadi...aku rasa tak rugi jatuh cinta dengan penulisan dia.huhu.tambah-tambah lagi dah lama aku menantikan saat-saat macam nie.sebuat novel yang pertama aku beli ketika umo aku sekarang nie...'Versus' karya Hlovate.

okey la...aku nak layan novel dulu.esok cerita lain pulak aku tulis.

No comments:

Post a Comment