Assalamualaikum...



Monday, December 20, 2010

Done!

masalah aku dan dia selesai malam tadi. aku cuba slow talk. kalau buat tak tau je nanti masalah tu tergantung pulak dan akan timbul lagi lepas tu. kan? pada pandangan aku la. tak elok sangat pendam sorang-sorang rasa tak puas hati.nanti lain pulak jadinya. hehe. pada pendapat aku. selama nie aku memang tak teringin sangat nak selesaikan masalah aku sampai habis dan biarkan tergantung macam tu ja. nasib aku baik sebab masalah tu tak pernah timbul dah lepas tu. masing-masing menyepi. macam bilik mayat!
apa masalah aku dengan ezze?
huh...kecik hati...
kenapa?
sebab dia je yang selalu tego dia..aku pulak tak pernah pun tego dia dulu..so dia rasa dia pulak yang beria-ria nak kawan dengan aku...dan aku? lu pikir la sendiri...
ada sebab la aku tak tego dia dulu. sebabnya dia buat invi...tak tau sama ada dia online ke tak...busy ke tak...
ada satu hari tu aku tego dia awal...rupanya dia tengah sibuk...tak terganggu ke kerja dia? haish...not my type...
aku dah explain benda nie kat dia...sama ada dia faham ataupun tak...allahualam...
apa yang pasti masalah tu takkan timbul lagi...
aku dan dia kawan macam biasa jugak...masih chatting tiap-tiap malam...tapi sampai bila? aku pun tak tau la...

1 comment:

  1. bestnya awak ade kwn mcm ezze ni,bleh chatting tiap2 malam.....tentu dia sorg kwn yg baik kn....

    ReplyDelete