Assalamualaikum...



Friday, December 24, 2010

Hmm...dinner

tadi aku pergi dinner dengan family aku kat kedai tu. macam biasa aku pasti aku jumpa dengan budak yang mata cantik tu. jeles la. dia lelaki okey. bukannya gurl. ahaks. sebab tu aku jeles.aku suka jugak usya usya budak tu.hehe. ye la kan, hensem sangat. mak aihh! gatalnya aku malam nie. hahaha. tadi waktu dia ambik order, dia tersenyum kat kelatah adik-adik kau. giler siot! memang hensem la. mak oii. boleh cair woo. nasib baik la aku tersedar dan cepat cepat tunduk. tak nak usya lama lama. nanti tak boleh nak tido malam pulak asyik teringat kat dia. sampai sekarang aku tak tau nama dia. haishhh! tak minat pulak nak ambik tau. aku cuma suka-suka ja usya dia. hehehe. tak de niat lain pun..hihi.


tadi ezze dah confirm fb adik aku. add adik aku tak fb la maksudnya. aku berpeluang la tengok picture dia tadi. muka dia persis cikgu ishak la. hmm. betul-betul macam orang umo 30. banyak jugak la pic dia. aku malas nak tengok banyak-banyak. internet kan lambat. huhu.aku harap dia jumpa la dengan jodoh yang sesuai dengan dia. aku tak boleh la nak terima dia lebih dari kawan. maybe sebab dia terlebih matang bagi aku. dan aku pulak terlalu muda bagi dia. pakcik boleh la. pakcik aku pun tak sampai lagi umo 30. kalau boleh aku tak mau la dia menaruh harapan  yang tinggi. aku serius tak mau couple-couple...cintan-cintan...huh...macam mana nie? patut ke aku straight sangat macam tu? aku tak tau macam mana nak mulakan...Ya Allah...sekali lagi...aku mohon pertolonganMU...terbalikkanlah hatinya kepada yang lain...tolonglah aku...aku..dia..hanyalah ku anggap sebagai kawan..pakcik..tak lebih..tak kurang...temukanlah dia pada yang lain..yang lebih baik...AMIN....

1 comment:

  1. ezze? mcm pernah dgr nama ezze ni....ezze ape ek nama dia?

    ReplyDelete