Assalamualaikum...



Tuesday, February 1, 2011

Maybe...

tadi aku makan kat luar dengan abah dan adik aku. mama aku dan yang lain tinggal. hehe. mama aku tak nak makan. angah tak nak ikut sebab nak tengok cite Hani. dia suruh bungkus je. abangchik pegi makan kat surau. ada kenduri sikit tadi. macam biasa abah aku bawak kitaorang pegi makan kat kedai yang selalu tu. budak tu tak de la. tapi adila punya kakak ada la. aku rasa budak tu dah berhenti keje kot. huhu. terkilan sebentar. selalunya dia ada je. hari nie tak de. adila punya kakak sebagai pekerja baru. takkan la! budak tu sape? ala...budak tu waiter. hensem. aku suka tengok mata dia. sebab mata dia bulat dan bulu mata lentik. suka senyum kat adik-adik aku. mana taknya. budak tu ambik order, adik-adik aku tu banyak kerenah. tersengih-sengih la budak tu layan perangai adik-adik aku yang ngada-ngada. hmm...dia dah berhenti ke?
balik dari kedai makan tu tadi aku story la kat mama dan angah. angah terkejut beruk. betul ke kak? lorh...
tu je la yang dia cakap. pastu makan nasi goreng. aku minum air fresh oren tadi tak sama macam budak tu buat. aku cakap kurang manis bukannya tak de manis langsung. kalau budak tu yang buat air, aku kata kurang manis tapi masih ada manis. manis manis buah. mama aku cakap. kredit untuk mama. pujian untuk budak tu.tapi maybe....budak tu dah tak de. berhenti...

No comments:

Post a Comment