Assalamualaikum...



Saturday, March 19, 2011

Aku...

semalam aku nak update blog. nak cerita apa yang berlaku kat diri aku. tapi jari tak bergerak untuk menaip. hanya bergetar. aku terkena kejutan elektik. bila aku tulis ataupun teringat, automatik peristiwa semalam ulang tayang. bergetar badan aku, hati aku. belum habis. seolah-seolah sekali lagi aku kena. hmm. maybe nilah balasan ALLAH kepada aku. kepada dosa-dosa aku. aku bersyukur sangat bila di beri peluang untuk bernafas di muka bumi ini. sangat bersyukur. dan aku sedar tiada yang lebih penting melainkan diri aku. first! second, family dan kawan-kawan. ALLAH, terima kasih sangat-sangat. kemarahan aku dan semua sifat-sifat buruk aku dapat dikawal walaupun tak banyak. mungkin nielah hikmah aku kena kejutan elektik. aku tak nak cerita macam mana aku kena. risau malam nie mata terpejam, hati bergetar, badan menggigil! esok aku sekolah. aku sayang ALLAH, diri aku. tolonglah wahai hati tetapkanlah imanmu. kepada diriku berubahlah untuk kebaikan. tarikh penerbangan aku pada 30.3.2011 akan ditunda ke 9.4.2011. I will go there. Go for good. Change for good. I want change.

No comments:

Post a Comment