Assalamualaikum...



Wednesday, February 23, 2011

I'm back!

setelah menyepi daripada dunia blogging akhirnya aku kembali. ek eleh. poyo la pulak aku nie. macam biasa la aku. dengan ayat aku. bukannya tak nak update tapi busy. memang busy. setiap hari pergi sekolah pagi pukul 7 malam baru sampai rumah. dengan aktiviti kokorikulum. sofbol setiap petang. kawad kaki pandu puteri. rumah sukan panglima. english socienty lagi. fuh! penat tapi puas. entah kenapa.aku suka aktiviti kokurikulum waktu petang nie. kalau aku tak aktif pun, aku keje tido je petang petang. lebih baik aku jangan balik rumah. pergi main kat sekolah. malam-malam aku study macam biasa jugak. oleh sebab sekarang minggu exam, tak de la kokorikulum. haru nie last exam. sepatutnya hari nie kawad kaki. tapi dibatalkan kerana cikgu tak de. tak pe la. aku balik rumah dan tido! hehehe. add math punya soklan perghhh. susah giler! maybe aku fail kali nie. sob sob!

tahu syafiq? semenjak main sofbol balik kan...dia kan jenis mamat suka senyum...aku selalu tersempak dengan dia...segan la pulak bila dia senyum kat aku...nak balas senyuman dia pun macam aku letak senyuman plastik je bagi...tak manis langsung. aku bukannya tak suka kawan dengan dia. tapi malu la...seriusly memang malu gila dengan dia. tadi jumpa dia kat kantin. dia dah balik kelas. then fairuz dan azimah panggil dia. tanya hari nie ada sofbol ke tak. aku memang tak senang duduk dah. tapi cover la dengan wajah aku yang berlagak serius + cool nie. walhal dalam hati rasa macam nak pecah. tak boleh nak pandang muka dia sebab nanti dia senyum kat aku. takkan aku nak buat derk je kan. nanti dia cakap aku berlagak pulaks. haishh..aku tengah try untuk senyum balik kat dia. giler! hahaha. tak rasa tak tau apa perasaannya.kan???

No comments:

Post a Comment