Assalamualaikum...



Monday, December 13, 2010

Letih betul macam nie!

bengang la!!! aku nak sign in ym pun tak boleh....pe hal la brondband nie...berjam-jam aku tunggu...benggang!! nak baca cerpen pun susah...bila time pukul 12 tengah malam ke atas barulah internet laju...time tu aku tido la...adusss...apa cerita aku hari nie selain pekara yang di atas...
abah aku beli kereta kontrol untuk adik-adik aku 2 buah...wow!!! ahaks...hadiah untuk adik aku bersunat...ataupun masuk jawi...
aku makan apa hari ni?
aku makan cucur udang je...malas nak masak...hari nie jemaah haji balik tau...tadi ada la sikit makcik aku hantar kurma.kismis.sejadah,telekung dan sebagainya kat kami...yang paling best...ada celak lorh..aku suka sangat...awal-awal lagi aku taruk kat mata...cantik jugak...pakai dalam rumah je..kalau keluar jalan tak pakai pon...risau ada orang ngurat! ahaks!!! aku dah mula perasan lebih...hahaha....aku ada banyak cerita nak kongsi..tapi oleh kerana cerita tu panjang, terpaksa la aku cerita dari awal baru la boleh cerita yang tengahnya pulak...papepun aku try cerita dari mula bila aku ada mood dan masa...

No comments:

Post a Comment