Assalamualaikum...



Tuesday, December 21, 2010

Tak sangka pulak

malam nie ustaz hantar mesej kata aku lagi. aku ingatkan kawan-kawan aku yang hantar mesej rupa-rupanya...ustaz ibni hajar. hahaha. terkejut jugak teman. aku pun alang-alang ada kredit, aku balas la kan. dalam masa yang sama aku chatting dengan ezze. apa cerita dengan ezze? ok je aku dengan dia. tapi aku cerita pasal ustaz dia cakap dia jeles? huhu? apa maksudnya nie. jangan tangkap lentok dengan aku. haish. apa aku nak jawap. dia dah umo 30 aku pulak baru 15. jarak umo terlalu banyak. 15 tahun. pakcik aku pun belum sampai umo 30. haish. gawat jugak. baru beberapa hari aku kenal dengan dia. takkan la kan. macam mana aku nak buat. aku try sedarkan dengan tadi dengan gtau umo aku 15 tahun dan dia 30 tahun. tapi...haish...susah nak cakap. betul la orang cakap...cinta itu buta. tapi janganlah dengan aku...aduyaiiii...dia sepatutnya kawan dengan orang umo 20 an je. tangkap lentok pun sama. bukan dengan budak-budak macam aku. siap dengan ajak jumpa lagi. tu mesti kes tahun depan dia balik malaysia. aduss. aku tak nak la benda macam nie. aku masih muda. tak puas lagi nak enjoy. nak hidup sebagai bujang senang. aku nak study dulu. banyak lagi benda dalam dunia nie aku nak buat. aku risau jugak. orang yang bekerjaya macam ezze tu haish...dia pulak dah matang. adoii...tak ke buat aku risau macam tu. kalau dia nak...hmm...simpan dalam hati je la...harap-harap la ada benda yang lagi baik untuk aku...aku risau...tolong la aku...

No comments:

Post a Comment