Assalamualaikum...



Friday, December 10, 2010

Bahana facebook

semalam tak de mood nak update blog...hari nie plak idea mencurah-curah...tengah tengok tv sambil update blog malam nie...kapten jack sporrow...ahaks..kenalkan dia?
berdasarkan tajuk malam nie tau kan facebook ataupun fb...adik aku buat fb...ak je yang tak buat...pelik kan? maybe aku sorang je yang tak de fb...ada internet kat rumah tapi tak buat fb...yang orang tak de internet kat rumah tergedih-gedik buat fb..sanggup pergi cc...
bahana fb? melalaikan...tapi laman web sosial lain pun sama la jugak..satu lagi sebab sebab yahudi yang punya...aku terpengaruh dengan artikel yang kawan aku sent hari tu..lagi satu plak aku malas...malas sesangat...so apa boleh buat? azura yang paksa aku banyak kali dah...aku buat tak tau je...hahaha...sian dia..
adik aku buat fb sampai mengadap fb tu berjam-jam...entah la apa yang best sangat...walaupun memang la agak best..hahaha

No comments:

Post a Comment