Assalamualaikum...



Sunday, December 12, 2010

Penat woo

semalam aku tak update blog lagi...aku suka sangat blog nie...blogwalking lagi aku suka...
tapi semalam, terlampau letih sampai tak larat nak bukak laptop dan nak tekan key board..ahaks
kenapa?
sebab family belah mama aku datang..so? faham falam la ye...
kena layan...
aduss...penat...tolong masak la...macam-macam la...kalau orang datang rumah nie kena la jaga tingkah laku...plus, aku kan baby tua...hahaha..kena tido petang..wajib okey! bertambah letih la aku...aku tak tido petang...bila time pukul 9 malam lebih kurang...mula la...menguap semacam je...aku pun blah masuk bilik..tido! tak sanggup dah...katil..bantal...selimut memanggil dengan suara yang lunak...hanya aku yang bisa mendengarnya...aku nak post banyak-banyak pun semalam tak boleh...banyak tajuk yang aku nak tulis..tapi tak kesempatan lagi..huhu.. papepon aku try untuk post jugak...ahaks!
 
nervous betul tunggu result PMR!!!

No comments:

Post a Comment