Assalamualaikum...



Tuesday, December 14, 2010

Sepupu aku

semua orang ada family...aku pun sama la...aku ada ramai sepupu...tadi aku nak cerita cuma dua orang, lelaki...hehe. gatal ke aku? aku rasa tak la...ahaks...hey...this my life okey...ikut suka aku la...ceritanya macam nie...


sewaktu cuti semester yang kedua , kalau tak silap aku, bulan 6 kot family mak jang aku datang dari pahang...dia orang hantar kaklong pergi sambung belajar kat poli perlis dalam perniagaan. nak dijadikan cerita, sepupu aku ada dua orang yang datang rumah...amin dan amir...amin tua setahun dari aku...amir sebaya...antara amin dan amir amir lagi handsome...tapi amin lagi pandai...ahaks...pening tak?


malam tu lepas mama dan abah aku masuk tido, aku dok sembang lagi dengan makjang aku, amin datang. dia cakap nak air...cari tak jumpa...aku pun pergi la tunjuk...waktu tu la dia mintak number fon...aku keberatan nak bagi...tapi risau pulak dia cakap aku sombong..aku pun bagi la...si amir lak ejek-ejek abang dia...


" ko tak malu ke amin mintak number fon orang?" ahakss...macam tu la lebih kurang. si amin tu buat tak tau je...


baru-baru nie opah aku datang..cik nor aku ada la cerita yang membuatkan aku terkejut...si amir pesan kat sepupu aku jugak...anak mak ngah aku...


bunyinya lebih kurang macam nie...
" kalau ko jumpa anak maksu ko tolong mintak number fon dia erk.." ahaks
mungkin oleh kerana sepupu aku, wan nie pecah rahsia...dan cik nor aku dengar...dia cerita la kat aku...hahaha...melucukan sepupu-sepupu aku nie...aku memang nak gelak guling-guling la macam nie...

No comments:

Post a Comment