Assalamualaikum...



Tuesday, February 1, 2011

Medical Check Up

tahu benda yang kat atas tu apa? hari nie aku nak pegi buat medical check up la. abah aku cakap nak pegi subuh subuh. alasan tak nak bagi aku tido balik lepas subuh la tu. sambil-sambil tu aku buat la homework. aku kan dah senior. kan lah nak berdiri luar kelas. buat malu je. hahaha. dengar kata aku akan disuntik. tak takut ke penulis? ahaks. setakat jarum. no hal la. hahaha. tak takut pun. tapi kalau check gigi boleh tahan getar jugak la. bukannya apa...takut kena cabut gigi. sakit woo. lebih baik cabut sendiri. hehehe. maybe hari nie aku akan beli barang-barang yang sepatutnya sekali. penulis nak pegi mana sebenarnya nie? hehehe. rahsia la. paspot yang buat. tarikh sudah di tunda 2 hari. so 30.3.2011-11.4.2011 aku tak de kat Malaysia yee...hehehe...ok la...chow...

No comments:

Post a Comment