Assalamualaikum...



Monday, May 23, 2011

Welcome back!

setelah lama berdiam diri akhirnya aku kembali membawa cerita. cerita aku kali nie akan penuh dengan suka dan duka. dan lebih banyak kepada duka. mungkin. setelah segala galanya aku lalui seorang diri. kini kurasakan aku semakin sukar untuk bertahan. sangat sukar untuk dugaan kali nie...aku rasa seperti ingin melepaskan segal gala. ingin memutar waktu. terlampau sukar semua ini bagi. tapi aku sedar aku sudah tidak mampu untuk berbuat demikian. pertemuan dengan along adalah satu rahmat. kenangan terindah. sangat indah. susah bersama. gembira bersama.tapi segala berubah kerana dugaan. allah menguji kami. aku sudah terugi dengan semua nie. sesukarnya aku menitiskan air mata, kini kerap sekali aku menangis. hilang segala malu untuk menangis. hilang segala keras hatiku kerana along. kerana allah telah perbalikan hatiku. punah juga segala egoku. aku seperti ingin diriku yang lama. inginkan hatiku yang lama. aku bukannnya ingin berlaku kejam terhadap diri sendiri dan juga along. tapi...hmm...berkawan dengan along...ku pilih along kerana agamanya...along bukan saja menjadi pilihanku tetapi anak gadis lain di luar sana. yang setaraf dengan akhlak dan agamanya. layakkah aku? disini ku kembali coretkan kerana tiada tempat mengadu. perang dingin antara aku dan along semakin hari semakin berlarutan. aku inginkan waktu. aku ingin perpisahan untuk sementara. biar sama-sama kita menilai diri. melihat di mana silapnya. insyaallah ukhwah ini moga-moga akan berkekalan.

No comments:

Post a Comment