Assalamualaikum...



Monday, June 6, 2011

Aku hanya inginkan yang terbaik!

semua orang inginkan yang terbaik. sama macam aku. inginkan terbaik dalam hidupku.oleh itu, Allah tunjukkan aku jalanNya. alhamdullilah aku kembali bersahabat dengan along walaupun dalam keadaan aku sekarang. aku perlu membiasakan diriku untuk bersahabat dengan lelaki. bukan senang. hanya aku dan Allah yang tahu bagaimana rasanya hatiku. DIA Maha Mengetahui segala galanya. aku tak boleh selamamya dari dari masalah yang macam nie. walaupun aku tak pernah berkawan rapat dengan mana mana lelaki, tetapi jika Allah menguji, kita sebagai hamba perlu terima dengan seredhanya. aku di sini masih terus berusaha untuk menjadi seorang hambaNya yang taat. aku mahu mengejar cintaNya. itu la impianku. ingin menjadi seorang muslimah yang solehah. bila nafsu merajai diri, ingin lah, jangan biarkan. aku sering terbabas dalam hal ini. hmm..aku masih inginkan yang terbaik dlm hidupku...

No comments:

Post a Comment