Assalamualaikum...



Thursday, June 23, 2011

Entah la...

dah lima hari lebih kurang hubungan aku dan syuhuda dingin. dia tinggalkan aku sorang-sorang dan rapat dengan azimah. aku tetap sabar. tapi sabar aku ada limit. aku memang terasa bila aku rasa aku tak di perlukan. naik satu stage. 'aku juga ada maruah. aku ada ego. aku boleh hidup sorang sorang la!' aku boleh buat apa yang dia boleh buat. lantak la. ingat dia sape sangat. aku tau dia lagi pandai dari aku. aku nie slow sikit dari dia. tapi layakkah dia layan aku macam tu? biarlah. tapi ingat. aku pun boleh buat macam tu. dia tak nak kawan aku aku pn boleh. aku boleh kawan dengan orang lain. nadhirah, fairuz, hanis. dia nak kawan sangat dengan azimah aku tak kisah la de...tapi dia lupa kawan. bukan aku sorang tapi semua. bisik bisik depan kita orang. patut ke? kalau ye tak nak bagi tau jangan cakap depan kita orang. aku tersentuh sangat bila nadhirah tanya apa yang diorang cakap. tapi dia orang tetap tak bagi tau. siap gelak gelak lagi. fairuz dan hanis muka dah lain. air muka dah berubah. sebelum nie semua benda boleh share. tapi sekarang? aku memang sakit hati, makan hati dan tawar hati!

malam tadi pukul 12.02 along hantar mesej tapi aku tak reply sebab aku dah tido. kenapa mesti pukul 12? sebab dia sunyi? sebab dia boring? kenapa tak awal awal dia mesej. bagi aku kalau tak penting aku takkan balas. sudah lah. cukuplah. ku kirimkan doaku dari jauh untukmu.

No comments:

Post a Comment