Assalamualaikum...



Friday, January 14, 2011

Apa la aku nie...

aku lupa bawak buku penulisan. pas tu kena tarik telinga dengan cikgu solahah! hahaha. padan muka aku. tek pernah dibuat selama 3 tahun. apa la aku nie. karangan dia tajuk kepentingan bersukan. bukannya susah pun. dalam paper pun berlambak. aku je yang lost memory untuk seketika....haishhh..apa la nak jadi..
aku sekarang jarang berhubung dengan pakcik ezze. sebab dia sebuk. aku pun sibuk. sama-sama sibuk.tadi aku msj dia kat skype...dia baru je balik. haishhh...lewat malam baru balik. kerja apa yang banyak sangat tu. sekarang aku tengah tunggu pakcik tu bersiram sikit punya lama. mengalahkan perempuan...
aku jugak ada sorang kawan baru namanya Fauzi. serius orangnya. jenuh aku nak berkomunikasi dengan dia dalam cara serius jugak. aku kan gila-gila, loyar buruk dan seangkatan dengannya. tak main la serius serius nie...macam budak blur je...hahaha...sekarang dalam proses nak ajar dia loyar buruk dan lawak dan gila-gila...tak la hidup tanpa ketawa...apa da...sewel je macam tu...chill beb...gila-gila sikit..rock..baru best..walaupun kita tension bagai nak gila...tap pe tak pe...masuk la geng aku..gerenti tension hilang penyakit gila-gila pulak yang datang..hahaha..promote group pulaks...
hahaha...

1 comment: