Assalamualaikum...



Sunday, January 30, 2011

Masih begini

aku bertambah sibuk apabila cuti tahun baru cina. ye la kan banyak homework yang kena buat. aku kan masih warga sekolah. ehh...silap! budak sekolah menengah. bertambah sibuk apabila menjadi pelajar aliran sains tulen nie kan? hmm...tak sangka pulak.dah banyak hari aku tak update blog nie. bukannya tak nak tapi sibuk la sangat. tadi aku sempat berblog walking kat blog jejaka terhangat aka jejaka terhingit. mak aihh! entry dia dah mencecah 50 dalam satu bulan.caya la!sesekali aku terfikir...dia nie tak sibuk ke? dan tadi terlintas kat fikiran aku macam mana rupanya encik jejaka terhangat yang penuh dengan nasihat nasihat yang berguna la jugak. bagi aku la kan. bagi orang lain. lantak la.

aku cerita dengan diri aku. aku fikir aku nak ubah blog aku dari privasi kepada biasa balik. niat aku bukannya nak tarik follower sebab aku tahu bukannya ada orang pun nak follow blog buruk aku nie. lagipun kawan kawan aku tak tahu yang aku ada blog. senyap senyap je tulis blog nie. hanya untuk meluah perasaan dengan menaip. aku bukannya petah untuk berkata kata kalau bab meluahkan perasaan nie. cara terbaik menulis.kawan aku,Fauzi. apa yang aku boleh rumuskan tentang diri dia.hmm...dia serius sangat la.adusss.tapi kadang-kadang tu aku loyar buruk buat tak tau je. tak larat nak serius 24 jam. dan sebenarnya aku agak kekoh untuk berkomunikasi dengan dia sebab maybe la dia tu jarang bergaul dengan perempuan dan aku pulak main aci redah je. seriusnya tak tau nak cakap macam mana. kadang-kadang tu sampai tak de perkara yang nak di cakapkan. malam nie tak de lak maybe dia sibuk dan aku jugak sibuk. tak de la nak mesej mesej. aku pulak jenis malas jugak nak mesej. sebab bukannya hp tu kawan kamceng aku macam sesetengah orang yang asyik berdamping dengan hp je. haish...aku tujukan kepada siapa nie? hehe...mana ada sape sape. aku sorang je kan kat sini.apa cerita dengan pakcik jepun? hmm...in the relationship. tahniah! aku dapat tahu daripada FB adik aku la. aku bukannya layan sangat FB nie. dan agak terkilan kerana dia tak share papepun dengan aku. tak pe la. chill beb! patut la jarang dia online. hmm...

No comments:

Post a Comment