Assalamualaikum...



Monday, January 3, 2011

Orientasi! boring!

tup..tup..pergi sekolah mendengar syarahan daripada pengetua dulu. sejam lebih pulak tu. sampai sakit pinggang. dah la duduk berhimpit-himpit. yela kan dewan basah. lepas syrahan daripada pengetua budak budak lain boleh la masuk kelas masing-masing. aku yang tinkatan 4 nie kena tunggu kat dewan. dengar lagi apa yang cikgu cakap. pasal subjek la...bla..bla...serius...memang bosan giler. orientasi 3 hari macam 3 minggu. boringnyaaaa....aku tak suka orientasi. macam budak budak pun ada. hehehe. bukan aku nie budak ke? underage.hahahaha....ye la kan...apa la...
hmm...tak sangka aku irsyad pindah sekolah aku tu. haishhh...kenapa dia pindah pulak datang sekolah aku? haishhh. dengar kata kawan aku dari sumber yang boleh di percayai, dia couple dengan atikah fisyah. ooo...patut la dia pindah. rupanya nak tengok dia. whatever la...hidayah pun pindah jugak. sebabnya dia tak boleh dok asrama. dia sekolah smk jelutong. tak sampai target...
tak pe la. sekolah mana pun sama jugak. yang penting hati...kan? kan? kan?

No comments:

Post a Comment