Assalamualaikum...



Tuesday, January 25, 2011

Syafiq

syafiq...kawan aku...budak sofbol macam aku jugak. tapi bukan satu kelas dengan aku. umo dia 15 tahun. kiranya muda setahun dari aku la.suka sangat senyum. macam hari tu dia senyum kat aku bila aku balas balik senyum kat dia...tutup muka dengan buku pulaks...haish..malu pulak...
tu kisah sejarah..kisah hari nie..
oleh sebab aku nie dah form 4 so tak de la pra pmr or spm.kami diberi kelas. tak payah la nak jalan-jalan cari kelas cari cikgu. cikgu pulak datang kelas. duduk kat kelas form 6 atas. ehem..ehem..hehehe...sedang-sedang tunggu si nashrul farhan tu cari kunci nak bukak kelas. aku dan budak-budak kelas aku bertenggek la kat koridor luar. aku pulak ambik angin pagi la. tengak dok seronok cuci mata terpandang syafiq yang kat bawah tu. dia senyum kat aku macam biasa la. aku senyum la balik kat dia. dan yang paling tak sangka dia buat simbol...' I see u too.' macam hampeh sengih lak tu...haish...syafiq..syafiq..
dia memang la satu kepala dengan aku..

*_* sibuk tahap dewa

No comments:

Post a Comment