Assalamualaikum...



Wednesday, November 17, 2010

Akhirnya...

tidakku sangka begini jadinya? huhu...bagi aku susah betul nak buat blog nie...berkurun-kurun aku menatap wajah pcku sampai mata aku pedih...sungguh menyeksakan...tapi apakan daya...alang-alang menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan! kalaulah aku tau blog nie menyusahkan aku...mesti aku tak buat punya.cukup la hanya membaca blog-blog yang sedia ada. tapi keinginan untuk buat blog sendiri kuat...terpaksa la menurut kehendak hati...betul jugak cakap orang tua-tua...ikut hati mati! aku jugak yang susah. hati aku? ala...tuan punya otak je yang kena fikir..aku relax! apa la punya hati...tak bertimbang rasa betul! ini hati sapa? hati aku la! aku terpaksa search dulu tentang blog. fuh! pening kepala. tapi bila tengok blog orang lain cantik...aku pun nak jugak...dalam hati berkata-kata... 'macam mana dia orang letak shout box...macam mana dia orang letak music box...macam mana?' hati aku meronta-ronta nak buat jugak. aku yang susah. ada fikir? aku geram dengan diri aku dan hati aku. aku banyak ketinggalan dalam dunia IT nie. oleh kerana aku anak sulung kenalah buat sendiri semuanya. kalau aku ada abang ke kakak ke boleh la tanya...kan? hmm...

No comments:

Post a Comment