Assalamualaikum...



Friday, December 3, 2010

Aku boring

berdasarkan tajuk...tahu tak boring..bosan? sama maksud la tu...merapu sudah...
pagi tadi aku masak dan makan nasi lemak...tujuk pot sekali hadap je...adik-adik aku makan banyak...aku makan sikit je...ahakss...sedap la katakan...hihi...
aku baca novel untuk hilang bosan...
aku chatting untuk hilangkan boring
aku dengar lagu untuk hilangkan sunyi
aku tengok tv untuk musnahkan sepi...tengok je ke? hahaha
aku online...tapi internet lambat..aku bengang..tapi tertahan...huhu
aku lihat kalender..mak aihh..dah bulan 12..
aku nervous....
tido pun terbayang result
dalam hati berharap..
result aku cantekkkk punya...
dalam doa...itulah harapanku...
mungkinkah?
aku bukak YM...
teringatkan kawan lama...
tapi dia orang tak ingat kat aku pun..
YM tak online...
last-last...aku fed up..
kalau orang dah tak nak kawan...
apa boleh buat..
pasrah la..
aku bukan ingin meraih simpati..
tapi hanya ingin meluahkan perasaan..
aku bukannya layang-layang tanpa tali...
tetapi aku ingin melayang mengikut arah angin...

No comments:

Post a Comment