Assalamualaikum...



Tuesday, December 21, 2010

I can't believed it!

pagi tadi punya cerita. sedang aku masak untuk makan tengah hari, entah macam mana tergerak hatiku secara spontan aku membelai kucing yang tak pernah aku sentuh! wow! macam tak percaya ja! lembutnya bulu dia. kucing yang aku panggil meow tu macam takut dengan aku waktu mula-mula aku sentuh dia. sebenarnya aku pun takut jugak dengan meow. hahaha. aku takut tengok kuku dia yang tajam tu. geli dengan bulu dia jugak. tak de la takut dengan dia sebenarnya. cuma geli! hahaha. tapi hari nie, 21.12.2010 tarikh keramat! aku kawan dengan kucing. hahaha. meow tu kucing abah aku. abah aku sayang la jugak kat dia. aku selalu bagi makan kat dia. meow selalu teman aku kat dapur. kalau adik-adik aku tak de untuk aku cari pasal, cari gado, meow la aku ragging. aku marah dia. aku berleter kat dia. padahal bukannya dia faham pun apa yang aku cakap. hahaha. mati kutu la pulak aku! best jugak tadi main dengan meow. main dengan bulu dia, hidung dia. hehehe. memang macam tak percaya ja. mungkin allah dah balikkan hati aku supaya suka kucing. ye la, selama ni aku dengan kucing, tak suka sangat. hanya DIA yang mengetahui....

No comments:

Post a Comment