Assalamualaikum...



Monday, December 27, 2010

Arghhh! kau hampakan aku sekali lagi!

benggang aku semalam. internet lambat kalah ciput! idea mencurah-curah semalam. last-last, tak boleh nak update blog. haishhh...bikin banyak susah lorh!
semalam malaysia vs indonesia 3-0 beb! ahaks! fakta semalam!
aku dah bagi tau awal-awal lagi kat family aku dalam bilik malaysia menang 3-0! sebab tu aku tak tengok bola semalam. kerana six sense aku berfungsi dengan baik! kahkahkah!
perasan la penulis!
you know me!
berbalik kepada tajuk diatas.
apa yang hampakan aku?
macam biasa la kalau bukan brondband kesayangan aku. kan?kan?kan?
huhuhu. penat aku tunggu bb aku loading semalam sebab nak update blog. last-last,fed up punya pasal, aku shut down laptop dan tido!zzzzzzzzzzzzzzzzz.....
puas hati teman!
tolong la bb celcom ku sayang....jangan la buat hal..
celcon line...aku adalah penggunamu yang paling setia...bukan aku saja, malahan semua family member aku tau!arghhh!!!!

No comments:

Post a Comment