Assalamualaikum...



Saturday, December 25, 2010

Mak aihhh...serius gempak giler!

hari nie aku rajin pulak blogwalking. hehe. rupa-rupanya ada cite gempak beb! memang gempak! bergegar dunia blogger. fuhhh! meletop! cite pasal ju on. blogger baru. baru sangat2. blog dia aktif baru 2 hari. tapi, kritik orang macam blog dia hip hop punya! ahaks. nyampah. padahal blog dia, apa pun tak de. pe sal nak sibuk sibuk hal orang lain? punya suka la. kesian pulak aku kat shah87. ish..ish..ish..best pe blog dia. tak kisah la dia nak copy ke...paste ke...asalkan pembaca pembaca suka dan nak follow blog tu. tak kacau je kan? kan? kan? ataupun sebenarnya, ju-on tu yang dengki! mesti dengki kan. shah tu kan ramai follower. lantak ko ju on!

petang tadi aku pergi kenduri rumah maksu aku. kenduri kawin. hehe. cantik lorh pengantin dia. maksu aku cantik. pengantin lelaki hensem! ahaks. cocok sangat! tema kawin diorang kuning. cantik sangat! berseri seri. seri pengantin katakan. esok, aku nak follow lagi cite pasal ju on nie. apa pulak khabarnya insan yang tidak beridentiti nie??? menyusahkan hidup orang je. mengacau bilaukan ketenangan orang jugak. dan kecoh betol la minah nie! ahaksss... 

^_^ kalau la ju on ni tahu aku mengutuk dia, apakah ranking blog aku pun akan naik? ahaksss. hehehe. nasib baik la blog aku nie private!

No comments:

Post a Comment