Assalamualaikum...



Wednesday, December 8, 2010

Penatnya shopping

penat wooo sampai semalam pun tak update blog...huhu...tapi best...oleh sebab aku tak pernah pergi Parit Buntar, bagi aku Parit Buntar tu cantik...haha...kesian..kesian..
aku beli kasut sekolah je sepasang, kasut tahun lepas boleh pakai lagi. yang bershopping sakan adik-adik aku la. maklum la, angah nak masuk tingkatan 1. dapat keputusan boleh tahan 4A1C... kasut 2 pasang, baju sekolah 2 pasang(tempah), beg dan pakaian-pakaian yang tak beli lagi untuk tahun depan. nak masuk asrama la katakan. adik aku bangchik? lebih kurang la, sama jugak. adik bongsu aku...hmm...senang je...tak banyak kerenah...kasut sekolah sepasang dah buat dia excited, baju melayu untuk pakai waktu sunat bulan nie. harga semua barang kami 4 orang adik beradik...RM 492.00 tunai. ahakss...hampir RM 500...pokai abah aku hari tu...sempat jugak aku dan adik-adik aku posing kat sana...

No comments:

Post a Comment