Assalamualaikum...



Monday, December 27, 2010

Kenduri rumah Azura

kenduri apa erk? kenduri bertunang or kahwin or arwah? hahaha. sume salah. kenduri kesyukuran. azura tu masih muda untuk bertunang or berkahwin walaupun dia memang dah ada pakwe. hahaha. best woo kenduri rumah dia. aku pergi pagi balik petang. lamanya. buat apa? tolong masak ke?
aku tak sempat nak tolong masak. sampai-sampai tu terus siap semua. aku cuma tolong pergi beli barang, potong agar-agar dan berhidang. tu je la.ada la jugak buat tahlil sikit. 
apa yang aku tak boleh lupa pada hari tu. aku kenal dah dengan amirul yang selalu azura sebut-sebut tu. waktu tahlil la punya pasal. aku ingatkan azura kata amirul pakwe nad yang datang. aku pun pergi jenguk-jenguk. rupa-rupanya amirul budak sekolah sungai kob ex classmate diorang. seriusly aku cakap...memang hensem.hehe. cukup syarat kalau nak jadi pakwe aku. hahaha. gatalnya. terus terang la beb.
ciri-cirinya...

  1. serius
  2. beriman
  3. susah senyum
  4. selamber
  5. cool
  6. pendiam
  7. berpendidikan
  8. hormat orang tua
  9. peramah bertempat(maknanya cakap dengan aku sorang je) hahaha
  10. kidal( kalau boleh)
  11. hensem( bonus la bagi aku. hensem pada mata ku cukup. orang lain tak payah.
  12. berkaca mata.( entah kenapa. orang berspek dan ada ciri-ciri di atas nampak macho pada pandangan aku) hahaha.
whatever la kan. asalkan dia terima aku seadanya. dan aku terima dia seadanya...kalau tak de ciri-ciri tu pun tak pe. asalkan bila hati dah suka, lantak la apa orang nak cakap. tapi aku single but not available!hahaha

No comments:

Post a Comment