Assalamualaikum...



Sunday, December 5, 2010

Pergi pasar malam

entah apa angin aku hari nie rajin plak aku pergi pasar malam...ahaks...kalau tak...memang liat punye nak pergi pasar malam...
aku pergi sana bukannya apa sangat pun...( time aku nak update blog...mula la ada orang nak kacau..sape lagi...adik aku la..abang chik)
aku beli wayar telefon..haha..getah rambut..memang orang panggil wayar telefon pun..
pas tu...aku dan adik aku ,angah usya CD Harry Potter...hehe...abah aku tak tau...kami kongsi duit...kalau dah namanya pasar malam...mesti cetak rompak kan?
lagipun kalau beli yang ori rugi sebab mahal...dan..bila dah tengok cerita tu...tak kan la nak tengok lagi...kan..kan..kan?
beli kat pasar malam boleh dapat RM 7 ringgit je...ahakss...murah kan? berbanding yang ori.. cerita dia tu...cukup la setakat boleh tengok...papepun...aku tengah tunggu adik aku yang si angah tu balik dari surau...nak tengok dengan dia...nanti aku tengok dulu...dia marah pulak..kena replay balik...

mama tenam membebel kat adik-adik lelaki aku sekarang sebab nak makan kat kedai...buat penat je aku masak sedap-sedap..tadi aku tanya nak makan nasi tak...sumenya gelang je...nasi 5 pot pun boleh habis...sekali hadap je...ish..ish..ish...makan banyak sungguh!

No comments:

Post a Comment