Assalamualaikum...



Monday, December 6, 2010

Shopping esok!

aku baru je habis menulis cerpen. akhirnya, habis jugak. panjang tau cerpen aku. dalam 30 muka surat adala. aku tengah edit balik. huhu.letih jugak!
esok aku nak pergi shopping. dengan sape?
dengan family la. beli baju seolah adik-adik. kasut. beg. best kan?
selaunya shopping dengan kawan-kawan lagi best kan?
tapi tidak bagi aku. kalau shopping dengan family apa-apa yang aku nak beli, senang. tak payah nak keluarkan duit sendiri.
nak shopping kat mana?
aku pun tak tau.
tapi mama aku cakap parit bundar.
ada apa kat sana?
aku pun tau. tak pernah pergi.
tak pe, tak kisah kat mana pun.janji hati puas perut kenyang.
buat apa pergi tempat-tempat yang best-best tapi terketar-ketar nak keluarkan duit.
aku bukannya orang kaya.
hahaha...
papepun...janji happy!
jumpa esok!

No comments:

Post a Comment