Assalamualaikum...



Thursday, December 23, 2010

I can't believed it! Seriously!!!

semalam aku tak update blog sebab black out.huhu.nyampah la.dah la lama pulak tu. esoknya pulak aku nak pergi ambik result. haish! bikin kacau la....aduss...ntah semalam aku tido pukul berapa. pukul 4 pagi kot rasanya.hihi. punya la nervous overdos.giler sewel punya.


macam mana result? haishh...belum masuk bab tu lagi. cerita dalam kereta dulu..mak aihh... nervous giler...dalam kereta...ayat kursi...macam-macam la jadi bacaan aku. bacaan bismillilah lagi...fuhh...memang sewel la.


sampai kat sekolah, aku turun dari kereta dan pergi kat kawan-kawan aku yang tengah excited tunggu result.dalam jam 11.30 result kuar...kalau nak cerita dari awal sampai akhir..tak habis sampai esok..


cuma aku nak gtau..aku dapat...


7A 1B...


ahaksss....macam tak percaya jeeee....
alhamdulillah...
terima kasih ya Allah...

No comments:

Post a Comment