Assalamualaikum...



Friday, December 17, 2010

Kenapa tak boleh?!

aku sangat geram+jauh hati dan jantung bila tak boleh nak install skype. oh sayangku skype...mengapakah begini? ahaks...jiwang karat emas pulak malam-malam nie...aku dah try beribu-ribu kali tapi tak boleh-boleh..kenapa? kenapa? kenapa? tak kesian aku ke? huhu...
hmm...maybe dah tak de rezeki nak guna skype kan. dan mungkin ada yang lain yang lebih baik daripada skype nanti yang aku boleh guna. kan? kan? kan? 
penulis sedang memujuk hati yang lara ke?
haah la. hati aku aku pujuk sendiri la. sape yang nak pujuk hati aku kalau bukan aku.
aku dah mula nak cakap sorang-sorang dah la nie..huhu...
tak sangka tau dalam banyak laman sosial...skype je yang aku fail nak buat..betul-betul mencabar.aku fikir blog la paling serabut tapi skype lagi susah...memang la tak serabut skype nie..tapi susah nak install...maybe sebab laptop nie sama kot...tak pe la..nak buat macam mana kan..huhu
nak pujuk hati nie...tolong la hatiku...jangan kecik hati..haha
papepun memang aku geram sangat-sangat. dah la page dia..fuhhh...cantik beb..biru laut gitu..favourite colaur aku lagi...ahaks..tenang je....lagi-lagi skype...orang lain demam facebook...aku demam skype..haha

No comments:

Post a Comment