Assalamualaikum...



Wednesday, December 15, 2010

Ziarah menziarahi

malam tadi aku buat skype, tapi tak boleh. nak dijadikan cerita aku mintak tolong dengan serong kawan aku ni, kawan baru. aku kenal dengan dia kat penulisan2u.my. dia study lagi kat jepun. tapi umo dah 30. ahaks. pakcik dah. dia la ajar aku guna skype. rupa-rupanya aku tersilap install...aduss.. letih woo...aku tido pukul 3.30 pagi bgn pkl 8.30. mengantuk giler. bertambah letih bila aku tau adik aku, angah delete file download. aku try download lagi sekali, tapi tak boleh. risau boleh rosak laptop. rugi-rugi. penat aku semalam...

petang tadi aku hentam tido dari tengah hari sampai petang. hahaha. pukul 5.30 petang pulak aku dan family pergi ziarah makcik aku balik dari mekah...buat haji. best jugak dengar cerita dia. yang paling best boleh minum air zamzam, kismis, kurma, kacang-kacang yang banyak...hahaha...aku tengok muka makcik dan pakcik aku bersih je...mungkinkah aku jua akan ke sana nanti? insyaallah...

No comments:

Post a Comment