Assalamualaikum...



Saturday, December 4, 2010

Malam yang dingin

malam nie memang sejuk...dua selimut pun belum cukup...okey jugak la internet hari nie laju...hmmm...
aku tetiba rasa aku malas nak online YM...
kenapa?
sebab kat YM tu bukannya ada sesiapa pun...
semalam aku tego Bai...kawan aku...tapi dia buat derk je...
kenapa?
aku pun tak tau...kalau dah dia buat tak tau...tak kan la aku nak terhegeh-hegeh...walaupun dia tu girl...
lagipun...kat YM tu banyak kenangan...
yang tersurat dan tersirat...
aku tak setuju angin dengan Hadi...bila dah lama tak berchatting gara-gara YM dia hilang...aku jadi kekoh...
jurang antara aku dan dia pun besar...
tak serasi macam dulu...
jadi untuk apa lagi aku di sana?
kalau hanya untuk menjadi patung semata-mata?
hmmm...hidup...

No comments:

Post a Comment